idag saknar jag...

Satt på gungan i solen och tänkte medans barnen lekte, då fick jag en sån där stark återkänsla som man ibland kan få tillbaka av något som varit tidigare i livet, jag komm på vad jag plötsligt saknade massor.
Att ha en vuxen människa att vänta och längta till efter en dag på jobbet, som kommer hem och bara är, som kan vara så självklart då och där. 

Jag har det igentligen väldigt bra, men just idag saknade jag att ha någon att vänta på och prata om andra saker än piff o puff, racerbilar och dockor med för en stund.

Nu ska jag fortsätta plugga,kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-04-19 @ 20:24:26
URL: http://j'
Postat av: Johanna

Hmm, blev något fel där... ;)

Ja du gumman,ibland saknar man någon sådan person, förstår precis vad du menar..

Nyfis unge! Ja jag ska kanske till Norpan med Cilla på tattoo-mässa. Hoppas Men får se hur det blir.. alltid rör det till något.. Puss

2009-04-19 @ 20:26:36
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår och känner med dej lilla vän.Det är tur att du har vuxna i skolan att prata med.Att inte ha någon att dela tankar med ger ångest och en stor sorg,en sorg som för tankarna hur det en gång var..eller hur?Kram

2009-04-20 @ 09:12:53
Postat av: Che Guevara

Holla Guapa! Det e så sant, tycker du e stark, tids nog finner du det du söker. Med alla val du gör öppnas nya insikter och möjligheter som leder dig fram. Finns här om du vill prata kram

2009-04-20 @ 23:37:03
Postat av: Malin S

ring mig..okej att jag inte riktigt är vuxen men jag kan inte så mycket om piff o puff, racerbilar o sånt..sen skulle jag bli överglad om det stod snyggjossi på min telefon när den låter sådärr irriterande som en ringsignal gör när man haft den väldigt för länge :)...saknar dig..puss puss

2009-04-21 @ 21:02:52
URL: http://malinsilfver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0