lite sjuk och eländig....

känner mig faktiskt lite eländig, snorig och hostig... ojojoj ajajaj=) ibland är det skönt med lite självömkan, visst??
Jag längtar till hösten och mössväder!! Mössa är nog mitt ästa plagg, då slippar jag tänka på mitt trollhår det bara är där uppe under mössan och gömmer sig.

Måste åka till Stadium, och inhandla årets mössa.

Praktiken går bättre än jag vågat hoppats på.  Min handledarehar lovat att jag komer att gå upp 10 kg i vikt innan jag är klar... det är en biverkning menar hon. Jag som inte alls har någon lust att gå upp några 10 kg tycker inte att det låter som nån rolig biverkning alls, så idag drack jag en shake till lunch och struta i em glassen. Vilket resulterade i att jag var sjukt hungrig när vi kom hem och jag gjorde våfflor åt barnen... och ett våffelberg till mig.... mmm jätte bra, med extra grädde!  Tror inte att det är läga att lägga ner snuset nu iaf, för jag har nog med att kämpa med mitt socker intag.

En av mina handledare sa idag att det är så skönt nu när dom fått så många barn som hon och manen ville ha, så kan hon säga till honom och han till henne när lusten kryper på att - Gå och hjälp dig själv!! Haha jag skrattade massor.

kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Härlig handledare!! haha

2009-08-24 @ 20:26:30
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0