I am only as strong as the coffee I drink

Sista taget med trasan!!! Idag är huset färdig städat,  
Men fy fan för vägen hit, det har varit otroligt påfrestande. Många barnförbjudna ramsor har jag dragit.
Imorgon skriver jag på kontraktet och avsäger mig allt som har med huset att göra. Men ikväll var jag ute och läste av el och vatten mätaren, och tog ett sista farväl.
Jag kännde faktiskt väldigt mycket sorg när jag gick en sista gång och titta i alla tomma rummen...
Men nu kan jag se till att bara ta hand om mig själv och barnen. Och få iordning i lägenheten och fokusera på skolarbetet.
Jag ser fram emot att få njuta av en underbar vår och att få påbörja mitt speciall arbete och gräva djupare i ART, ilskekontroll.

Nä nu ska jag umgås med mig själv och mina 20 kräftor och ost, fira lite i förskott=)
kramar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är värd all den lugn du kan få med dina små barn.Lång har vägen varit men av allt som händer kan man senare ta fram och har lärt sig något av.Du kommer se en mening i det som hänt för livet är som ett pussel ,allt har sin platts och ibland går det inte trotts att man tar fram hammaren för att banka ner en bit, ett stycke i vårat liv.Till slut kan du se tillbaka och skymta en vacker bil som tsr form på din livs pussel. Kram, jag älskar dej.

2009-02-28 @ 15:09:15
Postat av: Jessica

Åh, vilken rar mamma du verkar ha! Henne gillar jag utan att ha träffat henne.

Tänk såhär - det här är den första dagen på ditt "nya" fortsatta liv! Och ditt liv ska bli underbart, ellerhur! Titta inte bakåt, kör framåt. Men minns fortfarande det bra du tidigare hade och glöm det dåliga. Puss och kram pussan

2009-03-01 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0