over and out

Så nu ska jag få ihop hågra rader, Vart börjar jag.. jag har aldig längtat efter fre så mycket som jag gör nu, att få vila ut, få vara sjuk och eländig, packa utan att nån packar upp, kissa med öppen dörr. Jag ska jobba på fre, känns som att jag tagit mig vatten över huvudet, skulle behöva ta det lugnt och vårda mina få strån av ögonfransar som lyckats sitta kvar trots ögoninektionen, växer ögonfransar ut igen?? nej nu blev jag lite orolig,ska kolla upp det sen... suck.

Bara väntar på att få höra ifrån hyresvärden, om när jag får nycklarna=) det första jag ska göra är att ta dit min säng och sova där!!! sova... bada badkar... m m m . Visst är det något speciellt med flyttens första kväll och morgon, jag älskar det..vara uppe sent, att vakna bland kartonger och  upptäcka att man faktiskt flyttat,gå runt och fixa.

Nä nu är det daxs att sova, m m m puss
Och till alla nakna på Tellus, ha en kul kväll;)


Kommentarer
Postat av: sanne

aloo hjärtat...saknar dig som fan...din stackars sjukling..hoppas att det går över snart...puss

2009-02-11 @ 21:06:19
Postat av: KAKA

Saknar dig i skolan. Hoppas att du inte är allt för sjuk och att du piggnar på dig snart.

Massa kramar

2009-02-12 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0