Thanks god is friday

Ja då var det kanske på tiden att göra en update=) ibland tar det tid mellan gångerna.
Jag surfa runt och kikade på andras bloggar, för att få lite insperation. Det var väldigt många som la ut recept på vad dom äter om dagarna, här kommer mitt:

Egen pizza
Bland en skvätt vatten med en påse färdig snabb pizza deg.
Häll på krossade tomater
hacka upp det som finns i kylen, jag tog kalkon, paprika,annanas,lök,svamp.
massor med ost!!

lite kryddor


in i ugnen en kvart, KLART=)

Till efterrätt så åt jag när barnen somnat schweizer choklad m m m =)

Imorgon eller på sön ska jag baka världen godaste schweizer  nöts kaka,ett recept som jag fått från Sanne såklart=)
Sanne var här häromdagen,det var jätte roligt att se henne igen,vi är ju vana att ses varje dag och nu var det över en vecka sen. Hon hade köpt kakor, och jag fick en jätte vacker blomma.

Jag har sett min första hockey match live i veckan, med Anders och Mini det var jätte spännande. Nyköping mot Surahammar och Nyköping vann med 5-2 om jag inte minns fel...
Det var inte bara kul att se matchen utan oxå att titta på den flitiga "mans kören" som under hela matchen stod och sjöng för spelarna...
När en av spelarna hamna i utvisningsbåset skrålade Astrids Lindgrens "snicker boa hopp fedderej..." i hela is hallen,haha det var rolig.. Det ser så lätt ut, men jag vill minnas att jag hasa mig fram på insidan av fötterna sist jag stod på ett par skridskor.

Visste ni att ett ansikte har över 10 000 uttryck??!!

Idag hissar jag spotify, och målaren som ska fixa mitt kök och sovrum.
och dissar min tv som inte är en tillstymmelse till samarbets villig! och facebook,som är läskigt skvaller spidande.

Nu ska jag plugga lite innan jag ska sova.
godnatt och sov gott å vakna torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0