Snusk hummer!

  Jaha då har det varit helg igen, den gick som vanligt fortare än vanligt och i morgon sitter jag i skolan och berättar att jag inte hann allt jag sa jag skulle gjort!! Men det var en bra helg. Jobbat fre lör på Tellus. I lördags var Johanna ute och svängde sina lurviga, i en helt bedårande klänning!!

Nej jag är inye alls i bloggform ikväll, ni får nöja er med bilderna så skriver jag mer senare.
Här kommer en bild jag och Robban kämpa  hårt för=)

Ja just,så jag inte glömmer. I torsdags kväll pep det i mob,fick ett sms av en jobbar kommpis på Tellus (snäll idag och nämner inga namn) med texten "jag vill leka med min tunga över dina härliga bröst" Han ringde upp och sa att jag absolut inte fick läsa det!! han hade sickat fel och ville att jag skulle radera utan att titta!! vilket jag såklart inte gjorde, jag läste det, tyvärr.... och sickade tillbaxs och tacka för blogg matrial.  lustigt hur det hamnade hos mig!!?? Freudianska felsägningar, undermedvetenhet tror jag på=) tydligen hade han skickat ett likadant sms till chefen, snacka om att ställa sig in;)   undra om det finns "heta linjen" via sms?? isf vore det nog något för dig =P

Beck och godis M M M


Kommentarer
Postat av: Evelina Freiman

Haha....sjukt kul det där med smset.... Tror du verkligen han skickade fel? Han kanske skickade det i lustens starka stund men sen kom på sig själv att han kanske gick lite över gränsen. Kan det vara så tro?

2009-02-12 @ 11:34:08
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0