Snusk vasan....

Vasa loppet närmar sig med storm steg.... snusk vasan. Idrotts människor är ibland inte riktigt kloka..innan starten går kissas det och bajsas både här och där bland alla åkare. Och under loppets gång kissas det förfullt i spåret, tjejer drar ner byxorna i nedförs backe och kissar och killar hänger ut "den" i fart vinden.... sånt ser vi ju aldrig på tv!!? Vissa bajsar hellre på sig än att avbryta för att slippa åka sissta mien med skit längs hela benen.
Då undrar ju ni om jag åkt vasan själv eftersom jag sitter inne på denna ändå rätt intressanta information, nej det har jag inte, men en skol kompis har åkt och ska även iår utsätta sig för detta snuskiga lopp=) Daniel Danielsson nr 2023 på gröna jackan på sön kl 8. Lycka till!!
Jag ska följa det på det här internet... och jag ska verkligen vara obsevant över "plötsliga skurar".

Vill minnas att Gunnde Svan gjorde i byxan under ett av sina topp lopp, för hanns skull kanske jag kan hoppas att han inte vann, och slapp då isf stå i seger interjuv inför hela svenska folket.

Härom dagen hade vi lektion nere i tallstugan, bitande kyla. Värmen var inte påslagen och vi lindade in oss i täken och det rykte ur munarna, jag hade tydligen hängt av mig jackan ändå när vi kommit in, men upptäckte inte det förän vi gick därifrån ett par timmar senare. Min lärare kent gick nästan i taket av irritation, han var röd om näsan och det rykte nästan ur öronen...oups.

Kakan btw som jag skrev om brännde jag i ugnen...
Sanne och jag har skrivit ett socker förbuds kontrakt fram tom 2009-03-31.Det gjorde vi igår fm och till lunch var det semlor! typiskt.

nr:2023 Daniel Danielsson


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, om ni smala nissar ska ha sockerförbud är det nog bäst en annan har det också, jag som inte ens tränar, det märks haha, snart kan du ärva alla mina kläder. Vad du satt inne med info om vasaloppet minsann, haha. Puss babe

2009-02-25 @ 21:19:39
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du passade jätte bra i glasögonen...du borde ha dom för syns skull;)

2009-02-26 @ 17:54:27
Postat av: Jessica

Jaa, fy f_n vilket snusklopp Wasan verkar vara. Och du din spillevink är ju inte den blygsamma...höll på att döööö av skratt när vi satt i skolan och pratade om detta med Daniel. Du frågar ju precis vad som helst...hahaha. Och han stackarn svarade snällt på alla frågor. Tyckte doch Tommy såg aningen blek ut. Konstigt...jag trodde man blev röd i ansiktet när man rodnade?!! Men inte han, han blev kritvit av dina frågor. Puss pussan

2009-02-28 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0