Förändringens vind...

Mycket stående på alla fyra, letandes efter damm,mat,nappar ,ja det mesta finns att hitta hemma på en småbarnsförälders  golv. Mycket puts och drag med sugaren,men så äntligen är det slut på alla dessa visningar,tack typ ssab,volvo eller något annat som dragit dessa människor från Trollhättan hit! Ska skriva papper idag,man ska inte ropa hej förän...ja ni fattar.
Jag blev så inspirerad av JR:s garderobs tömmningsdag så inatt kl 1 bestämmde jag mig för att ta tjuren i hornen,och kravlade mig upp för berget av kläder och satte igång att rensa...spännande,hitta mycket kläder som fick mig att undra om jag överhuvudtaget någonsin bläddrat i en modetidning,jag skrattade för mig själv några gånger på berget,och tänkte på långkalsongstiden i skolan och hur Eve skämmdes över min milt sagt slappa stil på stan för några år den när hon hade skrytit över hennes söta syster,jag vill minnas att jag inte  fick ta av mig mössa och dyl inne på caffet.Någon modeblogg blir det kanske inte av det här,men vill någon ha tips så är jag givmild.
Oro är när man lånar problem från morgondagen...
KRAM


Kommentarer
Postat av: Evelina Freiman

Haha....jag minns, jag minns. Herregud! Men du...gjorde inte jag nästan samma sak för inte så länge sen? Man kan inte rå för att man blir färgad av lantisarna här på landet. =)

2009-01-07 @ 22:52:01
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: simon

keep it up!

2009-01-08 @ 01:01:40
URL: http://sharkbay.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen, garderobsrensning för din del med gumman ;) Nice. Hoppas allt är bra för övrigt. PUSS

2009-01-08 @ 20:14:36
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0