NYTT FÖRSÖK, ÄNTLIGEN INTERNET

Min fina svarta glänsande nya mobila bredband ligger här brevid mig och arbetar,när jag varit utan internet ett par månader känns det så lyxigt att surfa runt bland sajterna, titta lite här och titta lite där. På rätt oviktiga men ack roliga saker.
Underbart, känns det däremot inte i min högra fot...körde boxning idag och mitt kvicka fotarbetstänk var inte alls min fot med på noterna på, utan böjde sig istället i en helt oanad riktning,AJ!!! Så mina blåa kryckor är nu mina oubärliga följeslagare. Tack alla ni som hjälpte mig när jag bara ville bryta ihop i gymmpasalen och invänta döden!!!
Men barnen gillar det, jätte kul att mamma studsar runt som en tok hemma på ett ben,desutom är det tydligen svårt att låta bli att hänga sig och hoppa över det benet jag har i luften, ja varför inte löpa linan ut och dra ut en låda på det,jorå det gick oxå att ordna=) Elias hoppar efter mig vart jag än ska, "Mamma dansa mera" utbrast han när jag äntligen dukat undan kvällsmaten,nattat Alicia,torkat upp yogurten från golvet och torkat svetten ur pannan och hoppat bort till soffan och satt mig tillrätta. Underabara barn=)

Jag och Sannne var och prövade peruker idag i en maskerad affär,vet alla att vi har en sån rolig affär vid Kronhallen?
villka goda skratt vi fick ojojoj,jag var ute efter en vit peruk till White night på Tellus på lör (om jag så ska ligga så ska jag jobba) nu vet jag hur jag skulle kunna se ut om 50 år,men att jag skulle kunna bli 74 känns rätt omöjligt med mitt flyt.
Men perukerna uppföll inte mina krav, villka dock inte var högre än att jag vill ha fler än 3 stripor vitt hår på huvudet och jag ville inte ha en krulig Mozart peruk, villket var det enda som fanns!!
Men goda skratt fick vi i massor, har jag tråkigt en dag kommer jag gå dit igen.
Godn

Kommentarer
Postat av: Evelina FreimanEvelina Freiman

2009-01-16 @ 22:21:49
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0