regn bär m sig ensamhet

Att blogga lite varje dag är lättare än att försöka uppdatera dom senaste månaderna för den enda som stackare som kanske är intresserad. så jag skiter i det. Jag mår rätt okej.... känner mig förbannat ensamen trotts massor med fina vänner runt om mig. Kan inte riktigt lära mig att leva ensam..... det tar tid. Jag undrar ofta hur mitt liv ser ut om ett år??? inte som  nu kan jag iaf hoppas. 

Idag är d regn, och d är mysigt. Men det känns ännu mer ensamt.

gnäll gnäll gnäll....jag går och lägger mig istället. kram


Kommentarer
Postat av: jessiKAKA

Jag skickar ett par värmande kramar!!

2009-07-07 @ 21:31:40
Postat av: Eve

Efter regn kommer solsken! ;-)

Vet hur det känns! Puss min Bula!

2009-07-08 @ 08:07:41
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: ada

Så går det när man inte kan hålla fast i en fin kille då får man skylla sig själv

2009-07-08 @ 11:45:58
Postat av: Mamma

En del kommentarer kan du vara utan...eller hur;) Bry dej om dom som vet och bryr sig om dej. (baksidan att vara ute på nätet) KRAM ÄLSKAR DEJ!

2009-07-09 @ 12:28:04
Postat av: Johanna

Finns alltid här för dig!! Aldrig ensam.. tack för senast gumman, hade riktigt kul. Kändes som old times. Sov gott. Puss

2009-07-11 @ 00:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0