Idag

Datatekniker, dataingenjör... nej så stavas d inte... ja ni hör ju så avancerad jag är. Man kan ju lite skit, pilla lite här, ett knapptryck där och så vipps så har man kopierat eller klistart in nått roligt. Jag vet i tusan vad jag igentligen håller på med på jobbet alltså, men bra går det.

Ska tydligen köpas in en ny dator som jag ska installera våra program på.... spännande.
- Så du är mest van med att jobba i vista??
-ööh..jobba å jobba om det räknas som jobba att surfa på facebook eller kolla SMHI??jo vista tycker jag ser färggladare och trevligare ut än xp.

sluta svära projektet går bra, så länge jag håller mig borta ifrån situvationer som... så länge jag inte pratar.

Vart hemma hos Eve och Henrik och ätit middag ikväll,halloumi m m m och massor annat gott bjöds d på. Nästa år ska jag ha en el grill på ballen, för finns det så mycket som slår grillad mat av alla dess slag?? Tack=)

Gonatt sovhatt

En vanlig dag på jobbet bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0