SOMMARLOV!!!?!

Jaha då har äntligen sommaren kommit till mig på riktigt, jag har sjungit den blommster tid nu kommer och skålat med mina alldeles underbara klasskammrater som jag kommer att sakna massor tills vi möts igen i November.... November... det känns väldigt långt iväg från nu...   Det är något speciellt med skolavslutningar,jag bara älskar stämmningen som infinner sig när alla säger fina saker till varandra och en och annan tår faller för dom jag aldrig mera kommer att träffa, tack för ett underbart år. Om jag aldig börjat på Stensund hade jag nog heller aldrig suttit här i min lägenhet, heller aldrig kännt mig så säker på vad jag vill och vad jag kan.
Jag har träffat människor som har förändrat mitt liv, Sanne är en av dom. 

                                                     


                        

                            

Ja nu väntar en spännande sommar, en annorlunda sommar utan mitt hus.
Jag hoppas att jag får mycket jobb och att jag kommer iväg på någon avslappnande semester ett par dagar. Jag ville ju igentligen bo i kloster en vecka själv, men det får nog vänta tyvärr.
jag hoppas att träningen kan motivera mig att låta bli snuset till hösten=)

Nu är det sov dags tror jag bestämt  22.18... jobb i morgon=) kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad fina ni är! Åhh vad härligt med sommarlov!

Glad att jag har en så fin och duktig syster! Jag vet att du kommer lyckas med det du tar dig för.

Puss

2009-06-02 @ 08:53:22
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh fin bild, riktigt fint väder för en avslutning:) Hoppas vi kan ses mer nu i sommar.

Ta hand om dig hjärtat. Puss

2009-06-02 @ 21:08:44
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jätte fin bild.Jag log för mig själv när jag läste om kloster min dröm som jag haft sen jag var i din ålder...konstigt vadallt återupprepar sig mellan oss.KRAM

2009-06-05 @ 10:33:19
Postat av: jossi

tack vad fina ni är, jag blir rörd.

2009-06-13 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0