klena muskler,abstinens och lyx på en måndag


Var hos Andy idag på hårimperiet och fick barret klippt, och urtunnat till tusen. Jag får lyx känsla av att vara hos frisören, han tvätta och la inpackning och jag läste skvaller tidningar och drack ett par latte. Och så kännde jag mig som Shara Jessica parker när jag klappra ut två timmar senare med ett hår större än mina breda axlar! Och gott luktar man ju oxå=) Andys pappa komm och visa mig katalogen för jeansen och stora affischer på mig sen i sommras,och jag fick fribiljetter till en mässa. Vilket såklart bredde på min lyx känsla ännu mera.... ja man är ju kändis;)

Såg i en skvaller tidning rubriken "Vad killar inte vill att du ska veta" , intessant måste läsas såklart,vad kan det vara??
Larvigt det var att killar aldrig menar det dom säger i dom här fallen: "du är mycket snyggare än ****"  "du har helt rätt älskling"  "du gör mig hel"   Ingen kvinna kan tydligen göra en man hel, därav Hugh Grant kloka ord från filmen Om en pojke "every man is an island, and i am bloody Ibiza" .Och att dom säger att vi älsklingar har helt rätt är för att dom tydligen vet att det inte är ide att protestera,utan vill bara ha lungt och skönt.
 jag tycker ibland att vi tjejer kan vara riktigt korkade när vi spekulerar i vad killar menar och inte,och drar våra egna slutsattser i det.Istället för att acceptera att vi faktiskt är från olika planeter . och varför forsätter vi att älta att dom inte kan förstår det vi INTE säger, att dom inte kan läsa våra tankar. Vi accepterar ju att en hund inte kan lära sig prata. ja ja..

Dagens citat : Det är bara du som har nyckeln till ditt egna fängelse.

Helgen var kanon, vi var fyra lagom vingliga tjejer som traska hem i lördags efter en natt på Tellus, tack=)



Och efter att jag lämnat nycklarna och avslutat hus affären i fre, ringde underbara mamma mig och ville fira på kondis m m m tänkte jag tills jag komm på att någon semla får det ju inte bli för mig, men kaffet smaka utmärkt m grädde i=) Idag har btw jag och Sanne mest pratat om hur sötsugna vi är!!!! ren och skär abstinens!


Imorgon ska jag hem till mamma och rota igenom och vända upp o ner på hennes källare och se om jag kan göra några roliga fynd!!! kul=)

Kommentarer
Postat av: Eve

Rätt om killar...påminn mig!

Tack själv för en underbar kväll! Göra om snart igen. Mer dans då...

Åååå....mina sexiga strumpor lyckades du få med på bild! Bra där! ;-)

Natti natti!!!! Ciao!

2009-03-02 @ 22:52:09
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj oj oj sämsta bilden på mej:( Vild i håret och så tjock.Tror inte jag heller ska äta mer socker/bakverk.

2009-03-03 @ 22:18:39
Postat av: Du vet vem..

Ja du tjejen åk på din mässa... Jag tar med mig Andy till Italien på söndag för en liten lunch... Men snygg i håret blev du :-) Och du, tror den där artikeln måste varit skriven av en kvinna...



Ciao nu dax att tvätta lite mode riktiga kläder inför Italien resan..LOL!!!

2009-03-04 @ 09:30:33
Postat av: Johanna

Oh herregud, säga nej till semla, det är starkt gjort. :)

2009-03-05 @ 08:56:36
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0