betala för två?

Idag har jag lagt lite energi i frågor som tex. ,ska kraftigt överviktiga personer betala för två flygstolar?? Ja, jag tycker det. Jag vet jag är ond men min spontana reaktion var så. Jag vet jag flög från Grekland en gång med en fantastiskt ofantligt stor dam brevid mig/över mig. Hon snodde hela armstödet och en bra bit där till. När mat vagnen äntligen kommit till våra säten så fick vi äta i omgångar.Flygvärdinnorna fick dra upp henne ur stolen och jag fick putta på bakifrån. Därför är jag av den åsikten.

Men o andra sidan så kan man ju inte göra iq test när man ska på bio ,för att kanske få halva priset på en biljett för att man förmodligen ändå inte kommer att förstå  vad filmen handlar om. Det är ju nästan samma sak,eller??  tänk att få mötas av ett par stora ögon fyllda med medlidande som tittar upp ifrån test resultaten och säger -det blir halva priset för dig, Vill du forfarande se filmen?annars visar vi barn filmer på helg förmiddagar!.

Nu ska jag bada badkar,ciao

TACK mamma nina och ikk för att ni stylar min lägenhet!!! älskar er=)

Kommentarer
Postat av: Evelina & Henrik

=) Tack för att vi får...hehe Puss

2009-03-10 @ 20:09:15
URL: http://lukastorp.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är rolig du:) Älskar dej lillungen min/.mamma

2009-03-15 @ 13:07:35
Postat av: Kalle

Ska man få författa en blogg om man inte klarar av simpel svensk grammatik? =) Kasta inte Lichtenstein i entrén till Louvren, om du förstår vad jag menar; men det betvivlar jag.

2009-04-03 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0