**** buske...

Kom på mig själv att gå och le... jag komm att tänka på en jätte rolig disskution jag fick äran att bevittna mellan två goda vänner, vi satt i bilen och från ingenstanns dök den upp. Nått i den här stilen löd det:

- Jag är så förbannat j*vla trött på min j*vla fittbuske!!, det växer som ogräs och krulla sig ner längs benen.

(jag tittar upp från boken och lutar mig lite fram för att höra hur samtalet i framsäterna ska fortsätta)

Den andra tjejen säger
 - Och jag som skulle vilja ha mycket mer för att kunna göra något roligt med det.

- Som vadå?? fläta ihop det med rövskägget? frågar hon snäsit.

- Nej men kanske en fin rand eller som jag såg på tv ett hjärta... Men rakar du dig inte då?

 -Jo jämt!! men ibland vill jag lixom göra en riktig genomkörare... Jag ansa en gång och då klippte jag mig i läppen.

- Ajdå.

Jag fick mig ett riktigt gott skratt,tack. Där och då var det väldigt roligt, disskutionen fortlöpte ca 20 min.

Idag bjöds det på ett skratt igen. Det hade varit väldigt mycket diskutioner i klassrummet sissta lektionerna och vissa blev riktigt upprörda.. När vi hoppa in i bilen brast det för min kammrat som satte igång att vråla av upprördhet, hon drog hela sitt barnförbjudna register och jag fick höra saker jag aldrig hade kunnat hitta på själv.
Hon ringde sin stackars man och beklaga sig över att hon var så in i sjutton arg,men när han väl frågade om vad saken gällde så hörde jag henne svara "men jag orkar inte berätta det", hahah så typiskt tjejer.... Hur skulle vi reagera om situvationen var den omvända?? Jag skulle bli jätte frustrerad om min vän ringde och bara berättade hur fruktansvärt j*vla arg han var och sen inte vilja berätta varför!! Skulle vilja möta den tjej som kan ta det som en man, ha is i magen och veta att  hon kommer förr eller senare dra hela storyn med råge. Ja vissa stunder så blir det så uppenbart hur olika vi är varandra,killar och tjejer. Det är ju det som kan göra det hela så intressant, ibland undrar jag hur dom gör för att bara kunna lyssna på ett öra,titta på tv men fortfarande se intresserade ut...!!??

puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: jessiKAKA

Vad du får va med om.. Helt otroligt :)

Kram på dig

2009-05-05 @ 17:32:33
Postat av: Jessica Lövgren

HAHAHHAHAHAHAHAHAHA....HAHAHHAHAHHAHAHAHAH ....jag kan inte sluta skratta.

Disskutionerna med BARA dig kan oxå vara rätt intressanta! Tänker på det vi pratade om idag vid lunchen (när vi "hoppade över" Forum). Säger inget mer... Love u

2009-05-06 @ 13:07:38
Postat av: Du vet vem..

JA du det är tur att vi inte är lika... För om män och kvinnor tänkte likadant så skulle det bara bli massa prat och ingen som lyssnade... ha ha ha!!

2009-05-12 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0