GRILLA

strålande väder, jag lever och mår bra. Igår åt jag grillat för första gången för säsongen m m m, jag saknar huset såna här fina dagar. Sitta på altan och dricka ett glas gott vin,lyssna på musik och grilla. Det var trevligt att få göra det igår, herr bindestreck och fru Ellinor är väldigt roliga. Idag var jag och Fredrik och svulla pizza och åt glass i hamnen, underbart.

Elias har cycklat och cycklat hela em, jag och Alicia har suttit i sandlådan och gjort goda sand kakor och grävt bilbanor. Vi var nere på Ica en sväng och köpte popcorne till kvällen. Nu ska vi skruva ihop ett soffbord, som mamma köpt åt mig=) Hon köpte ett till sig själv också men det hade jag sönder innan vi ens hann från parkeringen på Ikea.... trist.

kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen fara med bordet...värre med den hotade bomben under bilen..alias Tuta L

2009-05-04 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0