Ölprovning,sol och långt ifrån Italen denna vecka

I onsdags var jag på ölprovning på Cafekrgen (jobbet), det var väldigt trevligt och lärorikt. Jag har nog aldrig tidigare kännt att skillnaden var så stor mellan olika sorter,och nog aldrig tidigare druckit så mycket öl heller för den delen. Nästa gång jag står framför en bardisk blir det nog en Nils Oscar god lager,fantastiskt att vi har så fint öl så nära. 
                                                                                 

Mina klasskammrater har tillbringat veckan i Rimmini Italen och Venedig, men jag sparar slantarna och har varit i ett underbart svergie och jobbat istället.... vädret har varit fint och jag har äntligen kommit över en slagborr och kastat upp saker på vägen (kan d se ut som iaf) men jag använde faktiskt laserpass men det måste visat fel. Ju mer jag tittar på dom något snea hyllorna ju rakare blir dom. Fick ett mycket glädjande besked av Dennis i veckan också, det blir makeover av mitt v-rum=) Jag har fått fina saker för att styra upp balkongen av mamma oxå,så jag är inte bitter över att jag är blekast av alla på måndag i skolan.

Jag har träffat Johan som jag inte träffat på länge,det var jätte roligt.Han var glad som vanligt, sålt sitt hus och köpt ett nytt hus i oxelösund tillsammans med sin nya tjej  Malin som ska renoveras under sommaren. Det var ett givande möte med mycket kloka ord som jag tog till mig av,tack.

                                                                                             
Nu är röstningen avslutad och resultatet snart klart, vem vinner euriovision song contest 2009???
Jag tror inte svergie ligger på topp tre iaf, men den som ser få se helt enkelt=) 

Den största händelsen är ändå att Elias kissat på toan två gånger ikväll,äntligen!! imorgon börjar hans nya blöjfria liv,hoppas dock han är lika medgörlig utan mutor=)

Jag njuter av att livet är där jag är just nu, mitt i det, Varkan framåt eller bakåt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen, fasen.. han börjar bli stora killen juh! Man får gratta! :) Härligt att du njuter till fullo av livet.. låter bra det gumm. Ses snart hoppas jag. Många pussar o en o annan kram ;-*

2009-05-17 @ 16:18:25
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0