G star, små i modellen!!!!?

hej hej och hej på dig med.
Nu är det bara ett par veckor kvar i plugget, ett par veckor tills jag och sanne ska väga oss...
jag tror ärligt att jag har gått upp nått kilo...äh jag orkar inte tänka nyttigt, det är snart jul och efter det är det påsk...
vissa saker är det aldrig läge för...
Men kanske nödvändigt, från stl 27 i jeans till 29!!!! svetten bara rann i provhytten när jag gjorde ett sista försök att dra upp jeansen som satt nere vid knäna... dom skulle bara upp, skit jävla samma om jag inte kunde knäppa dom ,men upp skulle dom.... inte!!! sanne stod utanför och svamla något i stil med att modellen g-star har små stl och att jag minsann var jätte fin.... tack men nej tack till pepptalk i den situationen.
Nu blir jag sur, och ni som har koll på min "cykel" vet...
Känns som att jag kan vara väldigt frispråkig eftersom det inte är någon som inte redan vet det mesta om mig som läser....
i nästa avsnitt ska jag berätta om hur jag förlora oskulden med en morot;)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0