polis polis potatis....

Jag som har polis skräck ska ut på havetsvåg tillsammans med soc oxelösund och 112, polis, ambulans och brandmän. säkert oxå folk från nyk soc och vakter.
Min handledare fyller 39 år och det ska firas. jag har en liten nervös/stress klummp i magen, kanske för att Elias var orolig över att mormor skulle glömma honom och att jag inte skulle komma hem igen. Det kommer bli trevligt, ser framemot att umgås med "kollegorna" utöver jobbet.

Marica har två barn och är snart 40 hon och hennes man har varit ute och käkat middag två gånger sen dom blev föräldrar.... hon frågaade om jag hade nått smink hon kunnde låna, söt=)) Jag har allt från Lars Wallin, min smink väska och dess innehåll är nog det dyraste jag äger och ändå sminkar jag mig faktiskt inte så mycket, men jag gillar alla vackra färger på ögonskuggorna!!

En av kvinnorna har köpt en klänning för kvällen till ära som hon gömmer för sin man, han skulle nog bli ledsen över att han aldrig får se mig så fin var hennes argument.
En annan skickade verkligen en ansökning om att få åka på kryssningen till sin man, hon fick ett skriftligt svar tillbaka att det var okej=)) hahaa underbart.

Lite bilder på glada stunder senaste veckorna..... =)))



                                                 

Har massor fler bilder jag skulle vilja lägga upp men av tusen skäl orkar jag inte.... Nu ska jag dricka mitt älskade kvälls te i sängen och läsa Lisa Marklunds "livstid" innan jag somnar. LOVE



Kommentarer
Postat av: VeteKatten

Tror du kommer bli en bra guide för damerna in i den finska tisco tansens neon.

2009-10-19 @ 22:15:14
Postat av: Johanna

Guuud vad dina barn är söta.. Lovely! Och Du och Eve måste ju vara de snyggaste tjejerna i våran stad.. säger bara WOW.. Kan jag få hälften av din look ;) Ha en bra vecka gumman. Vi höres. Puss!

2009-10-20 @ 18:08:22
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: eve

Men så tragiskt. Är det normala liv? Ska det va så? Håller med Johanna om ungarna. De är verkligen världens sötaste. Älskar dem så mycket! Jag är så glad att jag har en så fin familj och fina vänner!

2009-10-20 @ 21:40:58
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0