mellanåldern

Jag är i mitt livs topp har jag fått förklarat för mig. Jag är yngre än dom äldre och äldre än dom yngre. Alla vi som befinner oss mellan 25 och 35 är i vårat esse... jag kommer att vara i det 10 år till=)))))
Vid 35 ska man börja använda antirynkkräm och då bör det bli hög tid att fundera på om man vill ha ett till barn innan fertiliteten nästan blir obefintlig.
Det känns bra att befinna sig mitt i livet och förstå att det är det här som är just det, livet.
Jag har gjort en ny piercing, satan va ont det gjorde! tror jag blir känsligare med åren... och jag hoppas göra lite mera kroppsmålning innan Thailands resan i höst.
Men först och främst DEKLARERA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Luke Skywalker

Deklaration...... Check!

Mellanåldern.....Check!

Rökfri 1vecka....Check!

2010-04-29 @ 22:59:37
Postat av: eve

Thailandsresan??????????? What?

2010-04-30 @ 09:16:24
Postat av: jossi

jaha eve sa jag inte det??? jag drar till thailand tre veckor du tar baren va raring!!? ;)

2010-04-30 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0