vad får mig arg?

Jag startade dagen med en lång frukost på Mekka helt för mig själv... Jag bara älskar det, sitta och titta på folk, tjuvlyssna på bordet bredvid, sippa på kaffet och röka. Dagens tanke var, vad och vem får mig arg?? Jag har jätte svårt att komma på det... vad gör mig arg egentligen?? vissa blir förbannade om någon skvätter vatten på dom, drar undan stolen, får en glass upptryckt i ansiktet, får cykeln stulen ( som btw har hänt mig precis) blir tillrättavisade, beordrade, skrattade åt, blir bedragna, åker på stryk... ja ni fattar... men jag vet faktiskt inte om jag i någon av ovannämnda ex skulle bli just arg, arg så det liksom kliar i kroppen och nästan svartnar för ögonen. Klart jag kan bli arg över för mig självklara saker som våld mot barn, våldtäkter och djurplågeri men jag tänker mer på situationer i vardagen som kan uppstå bland vänner eller på jobbet... Vad gör er arga??  Och är jag optimist eller pessimist ??!! det är skillnad på vad man är och vad man vill tro sig vara...
Jag är inte riktigt klar i tankarna med dessa stora frågor än, så jag får sitta på mekka i morgon bitti oxå för att reda ut hur fan jag tänker...
Jag har egentligen nog av tänkande efter filmen Inception som jag såg på bio i sön... helt galet vad den filmen är på väg att psyka ut mig=) klart sevärd om du inte sett den.
Tränat med JR på CMS idag, det var invigning för henne idag och hennes nya liv =) och så bjöd hon på urläker lunch innan jobbet, tack.
Nu blir det lite kvalitets tid med mina kära vänner i New York      
Innan det är dags att gå å sova efter en galet svettig och skitig em på kolbåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0