Var det bra så?

Varför inte flytta in på CMS tills våren kommer ,,trött på att släpa väskan fram å tillbaka.


Jag har fått jobb... två stycken faktiskt=))))))))) På timme bara som det ser ut nu, imorgon ska jag lära mig kassan på Kvantum... det löna sig visst att skratta åt sina egna skämt och hylla konkurrenterna. Mmm vill ni se en stjärna med någon snygg uniform kom till Ica Kvantum.
Men det andra jobbet var tjänsten jag inte visste att jag sökte men som jag fått nu. Som behandlingsassistent på en träningsbostad  på sommarvägen, killar med dubbeldiagnoser. Jätte häftigt, en riktig utmaning... skolas in där vecka 7. Tack för fina ord av mina referenser, hoppas ni inte ljög för mycket;)
Ni lyssnar väll på Melissa Horn??? okej... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0