rubrik nr två.....

näää... skrev ett långt inlägg som "poff" försvann.... suck, nu fick jag en påminnelse om varför jag skriver dagbok på hederligt vis med papper och penna!!
Dagen har jag i stort tillbringat hos min Mormor Lizzie, livet blir så lätt och okomplicerat när jag är där, vi låg på sängen och parata om livet i stort och smått. Jag rota igenom foto album och bäst av allt fick i pannkakor i massor med egen gjorda sylter m m m. Tillslut la sig mormor och sov och då tyckte jag det passa bra att kanske börja fundera på att gå hem till oss, sagt och gjort men vi tog en låååång promenad innan vi var hemma.
Nu på em har jag mest torkat kiss och tvättat trosor...inte jag som har lekgage,Alicia MÅSTE bli blöjfri!!!

Kommentarer
Postat av: Tomten

Äntligen!!!

2010-01-12 @ 11:54:38
Postat av: Eve

Finase kortet på er!!!! =)

2010-01-12 @ 14:02:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0