lycka

Finns det någon så totalt ren och skär lycka som när en liten hand sträcker fram en liten kyckling och säger "- Mamma, den här har jag gjort till dig, glad påsk det är en kunghöna!"
Och jag riktigt ser hur hans ögon glittrar av iver över att få min reaktion på mästerverket som tagit honom en halv dag att göra.JAG ÄLSKAR DEN!!
Något inte lika kul är att Linus packat sina väskor och lämnat nyckeln för att dra till Åre med Henrik en vecka...
Det är tomt utan hennes tjatter här... på disk bänken stod det en jätte vacker blomma när jag kom hem=)) tack!!
Jag har kört ett grymt pass på gymmet idag, jag klappar mig själv på axeln=) och Sebban såklart som hjälper mig massor!! kommer ha sjuklig träningsvärk i morgon bitti när jag står i kolbåt och petar i spanten... kl står på 04.30... faaan nu säger jag godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0