Rättpsyk

I tisdags började skolan igen efter en veckas påsklov,det gav mer smak och jag längtar till sommarlovet och ser framemot att få jobba. Men i tisdags bar det av med klassen till rättspsyk i huddinge, det var en jätte intressant föreläsning och besök på avdelningar. Det klinga an så dant i mig så jag har sökt praktikplats på psyk i nyköping till hösten. Andra skolor har visst förtur så jag får ligga på som sjutton. På rättpsyk träffa vi på och bytte ett par ord med en man som dödat sin mamma och ätit upp hennes lever, han ville gärna prata med oss så fort vi kom in på avdelnigen.
Jag tycker att det är så intressant med psykiska sjukdomar och störningar, Vad som kan hända med en människa som du och jag.


här sitter vi i bilen på väg til Huddinge, Sanne , Jag och Kattis.  Det ver en mycket lyckad em.

Nu ska jag gå och hämta mina barn, det ska bli jätte kul att få ha dom hos mig igen,veckan har gått långamt och det finns inga som kan få mig att må så bra och skratta så mycket som Elias och Alicia.
kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååååå...ETT NYTT INLÖGG!!!!!! =D Love you and your fantastic kids!!!!!! Poss

2009-04-17 @ 17:04:33
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken jävla snygg brud i mitten ;) Hoppas du och dina små sötnosar får en jätte bra helg. Vi höres. Puss lovely!

2009-04-17 @ 22:34:04
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0