Minns,det som går ut ur din mun går in i andras öron.

                                              

Det är min förbannade skyldighet att se till att göra det bästa jag kan av mitt liv.  Att jag i sutändan kommer att stå som ensam ansvarig.

Jag vill tro att allt ont för med sig något gott, och ur allt som händer lära sig något. Jag tror att anledningen till att det börjar röra sig i huvudet beror på att skolan snart börjar, om man inte har läst den utbildning som jag läser så kanske man inte förstår hur det skule kunna påverka tankarna så mycket. Men ni som har det vet precis vad jag pratar om...!!?Självransakan.
Massor miljoner tankar till och omkring pappa senaste veckan, fy fan att det fortfarande kan kännas som att det var igår jag satt på sängkanten brevid honom och lyssnade på begravningslåtarna han hade valt. Undrar om det alltid kommer att göra lika ont??
Jag ser hursomhelst fram emot att få börja min praktik, det kommer bli en skittuff och spännande höst=)   Ska bli en utmaning att pussla ihop dagarna.

Var härom dagen och hälsa på Katta och Johans nya medlem av Fam. Harter, Liam.
Vad underbart det är med dom små snusande liven, jag vill bara stypa dom... hahaha nej men ni vet när man tycker så mycket om något att man inte kan kontrollera en hård kram.

Karneval dagar, åkte karusell idag, tack mamma=) vi var med barnen i Gripsholms parken och lyssna på Sven. och sen knalla vi runt,mysigt!!, hade Jimis bil och det känndes lyxigt, tänk att jag inte uppskattade det när jag hade min, då var det så självklart att inte behöva passa busstider eller släpa på tunga kassar hem  från affären eller kunna åka och hälsa på kompisar även när det regna=)  Jag borde passa mig för att ta saker för givna.

Nu ska jag gå och maskera hallen, så att jag kan börja fixa så fort jag fått grejorna av mamma. puss

Kommentarer
Postat av: sine

Det känns jätte sköt att höra att du mår bra. Saknar bara att vi kan göra det tillsammans.

2009-08-09 @ 02:31:50
Postat av: Mamma

Så länge någon finns kvar i tankarna så lever han vidare.Försök att bara tänk på det som var bra då finns pappa kvar hos dej för alltid.KRAM

2009-08-11 @ 10:21:03
Postat av: jessiKAKA

Jag skickar en bamsekram. Nu när vi inte ses varje dag på skolan så får man skicka dom.. Tänker på dig..

2009-08-12 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0