DISSAR OCH HISSAR

Igår skulle jag träffat en tant Anna på Nordea kl 12, kvart över gick jag med arga steg fram till den lilla tanten bakom den stora disken, och undrade när i bövullen jag skulle få komma in??
Hon frågade efter person nr och namn,titta på sin skärm, frågade igen om person nr, tittar lite i papper hon har frmför sig... snurrar ett halvt vara på stolen för att sedan strutta iväg utan att säga något...
vid det här laget har jag både hunit komma på massor fula smeknamn på tanten och blivit varm och irriterad, när hon sedan kommer tillbaxs frågar hon igen om mitt namn.... Jag biter mig i tungan och tar ett djupt andetag... mötet var avbokat utan min vetskap, Så igår dissa jag Nordea, för deras bristande komunikation med sina kunder. Och den lilla näbbiga tanten, för att hon triggade mig så att jag blev svettig och snus sugen!!

Men jag hissar dom roliga historierna jag fick av kekke, här är en av dom :
 piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg dom ska ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han alla en trevlig flygresa men glömmer att stänga av mikrofonen.
-Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria?
-Ja ,det är klart. Nu ska jag gå och skita sen ska jag sätta på Sonja av bara fan
-Hon är alltid så kåt och villig på en snabbis i pentryt.
Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En flyvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklångoch blir liggande på golvet.
En passagerare klappar henne på axeln och säger
-Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.
                        *SLUT*

Jag skratta jätte mycket när jag läste den, och en massa andra roliga historier, tack Kekke!!!!

Nu har jag tränat ben/rygg, och känner mig en smula snoririgare än tidigare=) Det som inte dödar härdar.
Ska bli skönt att komma hem och softa innan jobbet ikväll... börjar 21 på Tellus, 300 pers förköp på en onsdag, kul. "Ons mitt i veckan" ordnar nått kul på Tellus ikväll.

Jag har betett mig riktigt lågt idag, har försökt att köpa till mig en snus av mina klasskamrater  för dyr peng om dom håller käften om det.... Men att gå till personer med ett eget missbruk bakom sig och som själva pluggar till Ba assistenter var ingen bra ide, dom bad mig att skämmas, och det gjorde jag.
Och så har jag nog kallat Sanne för alla fula smeknamn jag hitta på åt dumma tanten på Nordea igår, jag bjöd henne på kitkat så hon tycker fortfarande om mig. Men vi får se hur det går i bilen hem, jag känner mig såååå frustrerad och understimmulerad, tuggat upp ett paket redan kl är 14.30.
PUSS UND KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0