carcrew

Mina underbara pladdertackor  !! Vad vore alla dessa mils resor utan allt vårat kackel....!!??
Idag frågade en av våra lärare om vi kunde ha en utvärdering  utav hans kurs och om det fanns något vi vill ha mer av???
En klok tjej i klassen svarar " -var det inte någonting du skulle lära oss??"
Vi satt tysta en stund och glodde på den mycket kloka tjejen, med den mycket finurliga frågan.

Elias har blivit stor.
Jag satt här vid datorn när han kommer till mig och säger:
-Mamma, vad gör du?
-skriver lite, svara jag.
-är du ledsen för att du har mens?? mina fröknar har oxå det ibland, men det går över. Han tittar med förtröstande ögon på mig.
Öhh vad svarar jag på det?? ... jag behövde inte svara.
Han vänder sig om och går några steg, innan han stannar upp och säger
-Jag ska gå på toa nu och jag vill vara ifred, jag är inte arg men jag vill vara själv.
Han försvinner in på toaletten.
Jag vet inte hur det gått till men fiskpinnarna har gjort honom klok.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, fy fan vad söt han är DÅ!! Haha.. Vilken skön kommentar, det om toaletten.. ;)

2009-11-30 @ 22:29:35
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0