Jag trilla dit

Var med Sanne till frissan i morse hon rakade håret på ena sida och bytte ut sitt löshår, hon blev så snygg.
Blir sugen på att göra nått drastiskt rätt ofta som jag ser Sanne, men jag vet inte om raka siderna på skallen skulle klä mig...!!??. Fortsätta med min drake jag har på sidan kanske.
Tävlingen är i full gång nu, vi åkte till hamnen och fika efter frissan , kaffe.
Vi hade att långt snack om vårat ohälsosamma sötbegär, jag blev så sugen att så fort Sanne lämnat av mig sprang jag och köpte en dubbel japp=)) jag försökte inte ens stoppa mig själv, helt plötsligt stod jag utanför ica med ett tommt japp papper och undrade vad jag precis gjort!!?? Jag hann ju för tusan inte ens njuta.
Chokladens kraft är enorm.
Så så var det med det... lite tråkigt kan jag känna nu i efterhand. Men ikväll blir det crosstrainer, 800 kcal ska väck;)
Ps Sanne är lite orolig för mig, det behöver ingen att vara, jag ser till att hålla blodsockret på en fin nivå;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0