Varför min cykel???

Någon har hoppas sönder framramen på min cykel, den är helt skev nu, det låter massor och är tugnt att trampa. Ååå vad ledsen jag blir, jag har böjt den lite till rätta men jag har tyvärr inte styrka så d räcker till. dumma dumma dumma. Tur att jag har börjat spara pengar för att fixa bilen innan snön förhoppningsvis.
Den stod på stan, jag var bara inne och träna.

Jag köpte världens godaste fralla idag, stenugnsbakad. Jag ska bjuda på sån nån dag med min goda tomatsoppa. Det kan jag iaf tänka på när jag blir arg över att en dumming varit på min cykel.

Igår kväll var jag hos Johanna, mysigt. Drack ett glas väldigt speciellt vin med smak av äpple,kanel och vanilj. Det var som att äta äppelkaka fast i flytande form=) Den kan drickas varm oxå, lite mys nu i vinter.

Jag tänker på Fredrik som är på Bali och surfar i solen, känns som att det vore skönt m lite A,D vitaminer, det är riktigt burrigt ute nu, det blåser mycket och tar sig på nått lustigt sätt ända in på huden trots lager av kläder.

                              

Min bil!!! Oj vad jag saknar, till alla nära och kära som tycker att jag är dålig på att hälsa på vill jag bara säga att allt blir lite lättare när jag har bil igen. Då kanske nån vill med på ett åk??
Nu ska jag lägga mig å läsa och sen drömma om bilar,sol och goda frallor. Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Söötnos! Jag åker gärna med på en sväng ;) Har ju varken bil eller körkort så då tackar man ju inte nej till ett åk med en snygg brud som dig. Jäkligt det där med cykeln! Var det nu på kvällen? Idioter, flera som fått cyklar vandaliserade o hoppade på, utanför friskis hörde jag. Puss på dig frallan ;p

2009-10-13 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0