8 dagar kvar

                                


Om åtta dagar är jag en föredetta missbrukare, av drogen snus! Vilken jävla drog igentligen. Mitt doping system i hjärnan får sin påfyllning av belöning ca 16 timmar per dygn, jag tar bara ut och stoppar in en ny. Nästan en dosa om dagen.... underbara älskade livsfarliga GROV WHITE !!
Den 29 sep begraver jag dosan vid 5 öre i oxelösund. Och den 29 Okt kommer mitt liv vara nästan som vanligt igen, lite rikare och lite fräschare och bra mycket piggare!!!! Jag vet av erfarenhet att mitt temprament blir ganska hett vid abstinens så kännsliga personer håll er på avstånd första veckan.

Om jag bara levde en vecka till skulle jag .....??? där är jag nu, i förvirrings stadiet.

den 28 sep fyller jag 25, då är dom som vill välkomna,släkt och vänner för att ta en kaffe. och se hur jag ser ut som 25 årig mamma, ensamstående,snusare ;) hahah. visst är det då livet börjar??
hmm eller inte, kanske ta det den 27 istället... jag återkommer=)
Kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej pinglan! Jaså, det är dags igen? Denna gång känns det som om du mer vill sluta själv och då är det ju såklart enklare. Jag kommer ringa dig varje dag första veckan för att checka av läget. Är det någon som tidigare mött ditt dåliga humör och ditt temprament så är det ju jag. Och titta...jag är kvar vid din sida fortfarande. Kan ju visserligen bero på att vi är systrar och jag inte har nåt val...men nej. Jag tror faktiskt inte det ;-) Dessutom är det ett ypperligt tillfälla att göra sig av med sina egna aggressioner. Någon som muckar tillbaka =) Yejjj... Puss och lycka till!

2009-09-22 @ 16:08:03
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra där gumman! Du kommer klara det utmärkt, du är sjukt stark. Vi hittar något annat roligt istället för att trycka upp en snus under läppen ;) Lycka till iallafall. Fin bild! Puss puss! Ps: Jag har semester hela nästa vecka, sug på den du! Men vetifan om man vågar träffa en föredetta snusare på uppbrottets bana då haha!

2009-09-22 @ 18:19:30
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag önskar dej all lycka.Ska oxå sluta men talar inte om när:)

2009-09-24 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0