Bra skit bara

                                                                                               

                                Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon? 
                                Den anhållne: Tror du jag är dum? 
                                Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla! 
                                Den anhållne: Sluta trakassera mej! Är det du som är den där Gunvald Larsson? 
                                Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?! 

                                
Tack eve,så bra. Vad vore Beck utan Gunvald=) ??
Tack till kossorna i hagen som gör att jag blir mätt i magen.
Tack handledare för att du ligger raklång på föreningsgatan och ändå lär mig massor 
Tack Tabita för att du är så äcklig och vulgär att jag kan titta på dig om och om igen och vika mig av skratt.
Tack Fredrik för skjutsen hem idag.
Tack till farbrorn som tyckte att jag var det sötaste han sett inne på ica idag.
Tack Eve för klänningarna jag ska svassa runt i hela helgen

"Nu har mamma fått tålamod för hela veckan" 
              

                         


5 dagar kvar.... KRAM


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe...visst är han bäst!?!

Varsågod lilla Bulan! Du kommer glimmra som en prinsessa på "glam"-middagen ;-)

2009-09-24 @ 23:39:37
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0