FFF Full fart fredag

frukost....tvätta...pulsa 40 min i snö....svettas... jobba...träffa Jimi...hämta barnen... handla...äta MAX....eve och Ikk kommer...skratta...kaffe...OS.....se solsidan på tv4 play... släcka...sova..... det var fredagen.
Jag har alltid testiklarna ute säger jag och håller upp två fingrar i pannan.
Eve tittar utvecklingsstört på mig och säger- Det heter tentakler Jossi ffs!!!
Ibland går det för fort när jag pratar, därför bedja Henrik till mig innan jag skulle på intervju att inte prata så mycket och tänka efter före... det är en konst.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: eve

-Bedja? utvecklingsstörd min Det heter vädja, Jossi!!!



Hahahahahaaaaaaaa

2010-02-19 @ 23:22:06
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: jag

mhm okej då, ordhitler!!!

2010-02-20 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0