hellre äta gröt tillsammans än....

Det doftar kanelbullar... mmm
Men sen skulle jag ge mig på att göra fläskfile och pasta i nån jävla sås gjort på visp grädde och smörstekta champinjoner...
När jag dekorerat maten på tallriken och hällt upp ett glas med cider, för att sedan slå mig ner framför melodifestivalen ville jag bara kasta ut hela skiten genom fönstret... det smaka nästan ingenting, det hade tagit mig en slitsam timme att göra och varför i hela världen ska jag äta sån mat ensam för????
Jag tog ett par tuggor, kasta skiten i slasken och gick ut och tog en cigg.


Kommentarer
Postat av: eve

Nääää....sötaste! =(

2010-02-20 @ 23:11:59
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kör på färdig creame fraische med smak ;) Men det var värt ett försök, för hade det smakat gott hade du varit riktigt glad att du gjorde något så fint o gott till dig själv..Saknar dig redan min glada lille sockertopp.

2010-02-21 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0