Blondin vs Brunett

-Tyst! hörde du?  Det var förändringens vind.
Här är det vindstila.. Jag är så trött på mig själv... Jag får göra som Stenmark, Britney  och ett flertal andra, raka av mitt hår.  Jag är av den sortens människa som måste göra någon yttre förändring när jag känner mig lite tråkig och rastlös.. ta ett håll nånstans, tatuera mig, färga håret.... nått, nått som får mig att känna mig lite nyare. Barnsligt egentligen..  men det är väl så att ombyte förnöjer!?! Och våra masker är ju det som folk ser och bildar sig en uppfattning om hur vi skulle kunna va... då är det inte lätt att vara blond med silikonbröst.
Jag tror att jag måste anstränga mig mer nu än när jag var bröstlös och brunett för att lära känna människor och bli respekterad och tagen på allvar.  Jag tror att män är av den uppfattningen att blonda kvinnor är mer lättfotade och kåta och brunetter är vackrare och mer sensuella... jag kan ha fel!!? Jag får nog gå med mitt blonda vackra sval tills sommaren är över ;)
Man måste inte vara så blek för att man är mörk, och man måste inte drick ur tetran.

Kommentarer
Postat av: jessiKAKA

otroligt vackert kort på dig som brunett.. Roligt ett se. Du är vacker vilken hårfärg du än har..Kram

2010-02-04 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0