sova tidigt, vakna sent.... visst barn?

Såg en liten flicka leda sin berusade mamma hem, dom gick över min gård.... Jag blir berörd och förbannad!!
Nu ska jag duscha, inte för att jag vill utan för att jag måste. Sen ska jag lägga mig i sängen och njuta av att det är det dyrbaraste jag har i pryl väg....och ta till vara på natten och skratta åt att klockan inte ringer i morgon och att om den gör det får jag ändå skratta för att jag stänger av den och somnar om....
Imorgon ska jag och knatte och fnatte åka buss till mum och äta pannkakor=) , jag ska vända dom i luften för det skröt jag om inför barnen att jag är proffs på, och kasta dom till tallriken... hur svårt kan det va egentligen??
Ser framemot att få ett samtal om ett jobb jag inte har en aning om vad det är, men som jag varit på intervju för. Spännande är ordet som florerar i min bubbla.
Godnatt alla rövare och banditer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0