GRODA (OR)

Dåligt med bilder i bloggen nu... men det kommer=)
Eve har blivit sjuk och ligger ute i Lukastorp inatt, det blir genast väldigt tomt här hemma. Konstigt så fort man vänjer sig med sällskap egentligen.
Jag tänker på hur vi människor agerar och reagerar på olika sätt utifrån ändå lika situationer.. Igår när Eve fått fram min profil efter några frågor kunde vi få fram nästan på pricken mina beteende-mönster.
Jag är så otroligt spontan styrd och borde tänka ett par extra sekunder innan jag öppnar munnen,
Ett exempel på det är när jag satt i kassan en dag på Kvantum och plötsligt utbrister mot kunden när jag får en stor gurka i handen" -Det här älskar jag!!! " jag viftar med gurkan i luften och fortsätter sedan att scanna in resten av varorna.... Det var nämligen så att kunden själv hade vägt i gurkan och satt en själv-scannings etikett på som jag älska det så mycket, men det framgick inte till kunderna tyvärr.
Ett annat exempel som jag helst skulle vilja glömma är när jag utbrister i fika rummet "KNULLA MIG", när jag upptäckt att matlådan låg kvar hemma.... men vem säger så?? jag fatta inte var det kom ifrån, jag skämdes jätte mycket och var tvungen att vända mig om till kollegorna som minst sagt såg förvånade ut och be om ursäkt över den hemska grodan.
Nej en tanke före vore minst sagt bra ibland. Inte bara bra.. fantastiskt.



Det är med spänning jag möter varje ny dag, vad har den att bjuda på?? om jag bara visste...
POK     PrutatOchKlart

Kommentarer
Postat av: syster

Saknar dig

2010-03-11 @ 17:08:04
Postat av: jag

saknar dig!!!!! ses i morgon=))))))

2010-03-11 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0