Ledig helg, godis och öl

Det är torsdag och i vanlig ordning pannkaka på menyn
Alicia hjälper självklart till eftersom det rör hennes favorit intresse, ÄTA!
Igår låg jag i soffan med en påse godis från "bron" mmmm=))
Idag märker ja att jag har en väldigt ful ovana, jag stoppar tillbaks halv ätna godisar i påsen...
på varenda jävla godis har jag sugit eller smakat... suck, varför har aldrig någon kommentera detta och gett mig en avhyvling??
Om det är någon som har gamla slitna fula tröjor liggandes hemma och skräpar så tar jag med varma armar emot dessa, i vilken färg och storlek som helst. Det går åt massor på jobbet... Jag har kastat mycket av mina gamla stall kläder och vissa av dom är faktiskt för fina för att vilja förstöra dom. väldigt väldigt välkommet!
Jag är ledig i helgen, helt oplanerat,,,gött=) Jag går på Sön kväll kl 18 och sen kör jag natt till nästa fre=)
Lisette kommer i morgon kväll och dricker lite öl och snackar en hela massa skit, får se om det blir en sväng på dansgolvet innan kvällens slut.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Om du tänker efter vet du vem jag är:)

Alicia är lik sin mamma som också brukar sitta på diskbänken bara i trosor. Kram

2010-03-11 @ 19:17:00
Postat av: jag

va??!! kl är tidigt ... jag kan inte tänka efter... jag kanske brukar det hahahh

2010-03-12 @ 05:29:15
Postat av: Du kanske vet vem...

Pratar ju inte av egen erfarenhet...men det låter som dig...Såg att du skulle jobba full nattvecka...härligt då får du känna att du lever på riktigt..

2010-03-13 @ 07:59:02
Postat av: Elin

Sötis unge.



Fin blogg du har, snart tycker jag vi ska ses igen! Jaaaaaaa :-)



Ha de bäst.

Kraaaaaam



2010-03-22 @ 10:49:49
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: paulina♥

guud va söt :)

2010-03-22 @ 11:29:40
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0