ja ni....

solen var MYCKET uppskattad idag efter en väldigt kall och blåsig vecka, jag satt i lä på däck och värmdes upp av strålarna... underbart, var bara måsarna jag sakna.
Imorgon ska vi ha maskerad, jag och barnen.Dom har letat runt i garderoberna och letat fram kläder dom vill ha.Vi ska äta godis i kojan under Elias säng och dansa till smurfarna i mörkret. ska bli jätte roligt. Mamma och Eve är bjudna, utklädda såklart, vi avslutar nog maskerad festen med filmen Upp!!
Ikväll är Eve på seans, ska bli spännande och höra hur det var om jag nu är vaken när hon kommer hem. Min klocka ringde 04.30 i morse ,sovmorgon, tack Eve. Måste hålla mig vaken till Solsidan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad spännande med seans.. :) Hoppas ni får en jätte mysig dag/kväll med utklädnad och bra val av film där.. säger jag fast jag inte sett den men tror på den ;) Puss o kraaam

2010-03-06 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0