Dagen får inte gå för fort

Ny dag, nya möjligheter. Idag blir det nog en dag på fotbollsplanen precis som igår. leka lite med bollen och spela någon match, Jag mot Elias. I em kanske vi går till stallet och rider lite,vi får se vad det blir av. Jag kopmmer hursomhelst bära med mig mina antekningar och böker om mitt föredrag jag ska hålla imorgon om ART aggresion replacement training, måste få det på plats ordentligt.

Kistan känns inte längre lika jobbig att passera där den ligger i hallen. Det kommer att blien fin dag.
Om det börjar regna pengar oxå så blir den helt fulländad.

Nu har jag kommit på vad jag ska önska mig när jag fyller 25 i sep, en "riktig" kamera. Jag vet inte vem jag ska önska mig den av  bara..... hahaha ett bidrag till en kamera är nog så bra=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0