sovrummet, d bästa av d bästa

Veckan rullade på i vanlig takt,och jag hinner som vanligt inte med i tempot.
Jag har haft en helt fantastisk hantverkare här hela veckan, Dennis, han har tapetserat och målat i mitt sovrumm. Det har varit ett nöje att ha honom här.Jag som bara har erfarenheter av tjuriga, tidsoptimitiska, slöa , grisiga hantverkare, så var Dennis totala motsattsen. Fick massor värdefulla råd om hur jag ska fortsätta min möbel målar karriär=), jag visade stolt upp mina färdigheter, till en minst sagt skeptisk proffs målare. Men nu kan det ju bara bli bättre.
Nu vill jag verkligen spendera tid i sovrummet , det är jätte mysigt. vit tapet med en svart/grå fond tapet.
Ska jobba på att få hit Dennis igen och få ordning på vardagsrummet, kanske vågar jag köra på en röd jehovasvittnen tapet.

                                                                                  
Jag har varit och fotats för en av svergies bästa fotografer i veckan, kgZ. för SN, det var roligt. Alla som känner mig vet att jag är linslus, och har en förmåga att alltid hamna framför kameran=) Igår gick jag modell på Tellus för Lava och JC, det var tjejkväll och massor snygga pumor på plats. Så här såg jag ut, det känns som att dom tappa tråden när dom gjorde mitt hår eller så var dom så förbannat trötta på gör snygga frisyrer när det var min tur i slutet på dagen.


Här ar Sandra, Elin, Cilla och jag.
Nej nu ska jag gå och lägga mig i mitt fina sovrum och bara njuta av den kommande,solen och sovmorgonen. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså minsann var Cilla med.. där ser man. Tre kända ansikten.. synd jag inte kunde komma gumm. Men sådant är livet. Hoppas vi ses snart igen. Kramar

2009-04-06 @ 10:17:18
Postat av: Hantverkaren

Man kommer till olika kunder och en del är trevligare än andra så det berodde inte bara på mig.

Men om du ska måla om kistan så måste du göra rätt ifrån början...please:) (funderade på om vitt är det enda alternativet för ditt stora rum...)

2009-04-07 @ 15:10:04
URL: http://www.blåtuppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0