Kist kräk!

Kist f-n ligger på rygg i hallen och för första gången känner jag mig riktigt irriterad över den, den är stor,ivägen och skit jobbig att måla, mitt roliga "lila" projekt är inte längre så roligt. Den har tagit mig massor energi till ingen förbättring alls.... dom fina gammla beslagen jag skulle låta vara som dom är, är snirkliga och precis omöjliga att maskera så jag måste måla försiktigt runt allt ihop med en liten pensel..... det går inte!!!! ju mer noga jag försöker vara,ju mera skakar jag på handen, ju mera jag skakar ju argare blir jag. Jag var precis ute i hallen och gav den en ordentlig verbal avhyvling, nått i stil med att den var det fulaste jag visste. Och det tycker jag igentligen inte alls,jag är bara...otålig och less förtillfället.
Ska sova påsaken och be omursäkt till den i morgon.

Nå väl nästa helg är det Rockabilly fest!!!! Ser framemot att få bugga ordentligt, var länge sen. Så här såg det ut när vi var rockabillysar i skolan Jag Oskar och Sanne såklart=P

                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Dennis

Okej, så här är det, du är jätte duktig som försöker måla kist j-veln själv,men jag kan ju faktiskt hjälpa dig, hör av dig när du får nästa utbrott( jag tänker på kistan):)

2009-04-18 @ 22:13:24
Postat av: Jossi

haha tack, vad snällt av dig, varför ska jag vara så envis?? hjälp skulle faktiskt underlätta. Jag hör av mig innan utbrottet, för annars finns det nog inte mycket kista kvar att måla=)

2009-04-19 @ 09:32:03
Postat av: Evelina

Hade oxå tänkt erbjuda min hjälp men vad fan är den värd när en "hantverkare" redan erbjudit sig.

2009-04-19 @ 13:42:17
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: jossi

haha nej då ligger du i lä gumman, föredrar proffshjälp=P men du kan ju måla den ons kväll när trollen lagt sig, om du sitter barnvakt=) jag är tacksamm för all hjälp.

2009-04-19 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0