Tre år utan pappa

                                                                                     

Tre år har redan gått sen pappa gick bort,7 april 2006. Känns som igår när jag fick samtalet mitt i natten om att pappa avlidit. Jag saknar honom så mycket, tänk om jag fick vrida tillbaka tiden och få krama honom en enda gång till.

Jjobbig dag, med mycket tankar och känslor som väcks till liv. Var och plantera blommor på graven.
Jag älskar dig pappa. //  din Bulan
 
på kortet är det pappa och Elias, jag är så glad att han hann fräffa sitt första barnbarn.Han var ivrig och först upp på Bb.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Massor av kramar till dig gumman. Han kikar säkert ner på dig idag, stolt och glad över sina döttrar och barnbarn :)

2009-04-07 @ 19:06:15
Postat av: Eve

Lilla bomullstussen! Saknar honom så jäkla mycket. Usch!!! :´-(

2009-04-07 @ 22:32:28
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Dennis

Har tänkt på döden mycket, (förlorade min mamma nyss) så länge din pappa finns i dina tankar kommer han aldrig att dö för dig, allt han gjort och sagt finns alltid kvar så länge du lever.

2009-04-08 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0