PRAKTIK!!! =) spänd i stjärten.

Första dagen på praktiken, barn och tonårsbyrån fält i oxelösund. Så otroligt spännande dag, jag var lite nervös i morse innan jag väl var på plats och första mötet med ett par ungdomar var avklarat. Så skönt att känna att allt pluggande har gett mig så många användbara tekniker. På onsdag ska vi nattfälta i sammarbete med fritidsgården, vi har fått tips om olika ställen ungdomar hänger på. Ska bli spänande att få träffa flera av kidsen då.

Jag var helt slut i kolan av alla nya intryck när jag kom hem vid 17, bytte bara väska och cykla ner till gymet och körde box och danasade disco.Jag hade sett fram emot det, har inte tränat box sedan jag dubbelstuka foten för ett gäng månader sedan, så det var jätte roligt att få slåss lite igen.

Imorgon har jag praktik till 17 och börjar sedan 17.15 på andra jobbet,jobbar till 21.15, för att sedan gå till jobbet på morgon efter jobba till 14.30 och sedan köra praktik från 15 till midnatt, kul med lite fart i schemat=)

Btw så luktar det häst i Maricas bil, sniff sniff mmmm=)

 titta vad roligt, bilder när jag hade mitt mörka hår.

Godnatt godnatt


Kommentarer
Postat av: Syster

oj...full rulle.... =) Har du aldrig tid för mig??? Puss

2009-08-19 @ 21:44:03
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0