ajajaj nu händer det!!

Som jag befarat i veckors tid, jag får verkligen inte bli sjuk, men nu känner jag mig angripen... har ont i halsen och fryser... jag tror iof att det har med avtändningen att göra, det är klart att abstinensen gör sitt och att kroppen reagerar fysiskt som psykiskt. Men det känns konstigt att känna kroppens lustar så påtagligt, den bara skriker efter grov portion white....  Idag känns det annars ganska bra för att vara morgon, mornarna tycker jag annars är värst.

Jag ska till banken idag, jag tycker inte om att gå dit, nu har jag iof fått en ny bankman som känns nästintill männsklig så nu kan det bara bli bättre.
Funderar varför jag ogillar att gå dit... kanske för att dom får mig att känna mig liten, för att jag vet att dom som "maktinnehavare" har rätt att bestäma över mina pengar, då även min framtid och mitt liv. För att dom svänger sig med termer jag inte förstår något av. Allt det här ligger hos mig, ser det nu svart på vitt, idag ska jag ändra på det.

Jag och Elias ska åka till Grindstugan och hälsa på, dom byter dagis dit om en vecka, Elias har uttryckt ett par gånger att han inte ska byta, hoppas att han inte har den inställningen idag när vi kommer dit.

 AAA glömde nästan, skrev kontrakt med nya lgh igår=)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0