Baka baka skit kaka....

för andra gången skriver jag om detta inlägg, för att det andra spårlöst försvann.... jag blir sjukt frustrerad och arg. Det som från början var ett jätte fint och mysigt inlägg om min kakjävel som jag gjort.
jaha då passar det bra att slänga ut ett recept på en annan kaka

En helt vanlig jävla kaka

Ett par ägg
2 dl Mjöl
Socker efter behag
Bakpulver
Smör
En nypa vaniljsocker

Kör med vispen en kvart, i med ien form, skit i att smöra och bröa kakhelvetet fastnar ändå.
Dunka ut skiten på bordet och granera med melon och sprit.  MUMS

Idag sov vi länge och sen bylsa vi på oss varma kläder och tog med oss matsäck ut för att gå på upptäcksfärd runt gården. Vi letade efter en skatt som var gömd nånstanns, jag trodde flera gånger att jag hittat den men nej, Elias var nog den enda som visste vad vi letade efter... mina fåniga försök om att jag trodde jag funnit den tusenåriga skatten under en sten rynkade han bara på näsan åt och sa- nej mamma, vi letar efter en skatt inte ett löv! Ehh nehe okej... jag fortsatte leta efter något som jag inte hade en anning om vad det var...
Alicia är så långsam, hon går med sin lilla handväska över armen och bryr sig inte det minsta om våra lekar.
Hon fick vara spöket som jagade oss när vi letade, men vi behövde aldrig oroa oss över att hon skulle komma oss närmare än 50 m, än mindre hitta någon skatt.

På em gick vi ner till Ica för att handla choklad till våran kaka.
Vi hjälptes till en början åt,men jag lyckades snart avstyra smet kalaset.
Men oj vilken god smet m m m.
Tanken var att jag och Elias skulle sätta oss och mumsa tillsammans när vi lagt Alicia men han vill gå och sova vid halv
 sju... så det blir en stor bit till mig framför disney dags=)

kram
Här ser vi spöket närmar sig...

Kommentarer
Postat av: Evelina Freiman

Sjukt rolig bild på Elias och Alicia låååångt där borta... Hahaha...askul!!! Ska bli roligt att träffa dem i morgon! Kanske vi hittar en skatt här uta!?! Puss

2009-02-21 @ 21:38:53
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha.. håller med eve, jag diggar fan alicia ;)söt tjej det är, hoppas allt är bra och att du börjar komma iordning.. den 28e närmar sig, kom på btw att jenny och linnea frågade om det fanns plats för dom också, jag har ju ingen aning så frågar dig? Puss på dig babe

2009-02-21 @ 21:53:54
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vill bara säga att Alicia är Josefina upp i dagen både till utseende och till sättet.Kram

2009-02-23 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0