Dagen med STORA D

Det dagen m D!! lagom glänsande nyckel... till min nya lägenhet mohahaha=)  kl 18 tog jag min nya nyckel i ena handen och Johanna under den andra och åkte och hyrde släp och ut i huset och börja lasta saker.... Johanna kämpa på bra medans jag stog  med näsan i kartongerna för att se vad jag lagt i dom=) vi sjöng skönsånger till RHCP, det var så vackert att jag ville gråta! och så hann vi leka att vi gömmt flyktingar i vardagsrummet,och att dom vill rymma för att vi inte gav dom mat.
 
På 20 min hann vi lasta av allt i nya lyan, allt det som tagit oss timmar i huset...
Dock var vi båda lite röda till färgen och svettiga efter dom minnst sagt slitiga 20 minutrarna.
Johanna satt i bilen när jag koppla loss släpet som inte ville kopplas bort.... efter en stund tittar hon ut huvet
- hur går det jossi?? hon ställer sig brevid , studerar noga och konstaterar att stödhjulet inte är i backen... hon går bak och börjar rycka lite i släpet...

Vi åker hem till Johanna, hon sätter sig i soffan och säger - Människor i min lägenhet ser så stora ut, säkert för att lägenheten är så liten.
Jag står framför henne på golvet och känner mig plötsligt gigantisk... jag vänder mig om och kollar mig i spegeln, och ser att jag nog inte blivit större än vad jag var i morse.

I morgon ska vi till voyage och äta frukost/lunch m m m.
Nu ska jag gå och lägga mig, johanna väntar.
Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Evelina Freiman

Så vadå??? Är det klart? Ni kan väl inte fått med allt från huset?

2009-02-15 @ 09:42:35
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

ha ha ha ...

2009-02-15 @ 14:43:12
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0