Mormor mamma barn

Jaha då är det verkligen på tiden att göra en uppdatering på bloggen!! förlåt alla ivriga som tvingats vänta så länge. Nu sitter jag med mamma brevid mig i soffan och tittar på pistvakt som mamma velat se sen jag kom i fre, hon älskar den filmen och kan nästan alla "lines"..på gott och ont. Igår såg vi änglagård... ja jag tog barnen och flytta hit en vecka, det går inte att leva i huset när jag vänt upp och ner på allt där!

Jag jobbade ons och tors, torsdagen var det stundent fest med djungel tema, studenter dricker inte på krogen... inte för att dom skulle vara nykterister utaför att dom super sig dyng hemma och kan på sin höjd beställa en shots i baren för mynten ur spargrisen, och på så sätt spara pengarna dom inte har, vi tog "extra uttag" i garderoben 20kr för att skona oss allt springande med cigg paket till alla som ska ut och röka en gång i kvarten och inte vill ha paketet i fikan... Det var det värsta dom varit med om!! 20 kr, helt sjukt!! Men jag tror nog ändå att våra kära studenter är en investering för framtiden. Kul vet dom hur man har.
 

Nu vill mamma att jag slutar..... jaha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0