Allt har en början...

Jag är inte sämmre än någon annan,så jag ska oxå börja blotta mitt liv på blogg. Kanske finns det någon,just du, som är lite intresserad av det. Eller så kanske jag borde använda ordet delge istället för blotta. En kompis vet jag kommer bli glad att jag äntligen gör det=)
Kanske blir det här en ersättning av min älskade blå dagbok,med viss censur.
En bra dag för att sälja hus... det visar sig,eller kanske har jag redan gjort det?? alla som ensamma har försök eller sålt ett hus vet hur mycket pyssel det är med det.Många visningar,mycket papper och kontakter med bank och mäklare... affärskvinna kan jag nog lära mig att bli,men att vara en optimist föds man till!!

Nu ska jag röja,rensa,och prova kläder i massor,Johanna ska vända upp och ner på garderoben och jag infinner mig i soffan med mamma scans köttbullar och kaffelatte...det här kommer bli kul!



  
 

Kommentarer
Postat av: You now!!

ÄNTLIGEN!!! Det var på tiden...

2009-01-15 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0