BIT IHOP ELLER BRYT IHOP!!?!!

Varje morgon när jag går upp gör jag ett val, jag väljer om det ska bli en bra eller dålig dag, jag väljer hur jag vill se på det.. hela tiden ställs jag innför val där jag kan välja att anting att ta det goda ur det onda eller bara se det dåliga. Jag väljer att det ska bli en bra dag. Vissa dagar kan ibland allt kännas destruktivt och tråkigt,ensamt och svårt, som det gjorde i morse... 

klockan ringde 04.45..... trött som fan men jag valde att gå upp ändå,lättare sagt än gjort....foten hade tjokat på sig under natten och värkte nu ännu mera, jag hoppar runt på övervåningen tills jag är alldeles svettig men har nu iaf fått kläder på kroppen och lindat om fotfan, väcker barnen, både Elias och Alicia vill sova vidare... hoppar mellan sängarna några gånger,15 min senare står jag med två trötta,arga,skrikande barn brevid mig och glor på trappen... hur ska jag få ner alicia??? kanske kan jag fira ner henne i en korg?? barnen skriker fortfarande... jag sätter mig ner med Alicia i knät och hasar mig ner... 2.5 timme senare är vi på dagis och jag har ändå inte fått i mig frukost,men barnen är nöjda och Elias kvittrar glatt för dagis persoalen hur mamma åkte ruchekana nerför trappen i morse=)

Jag fick ett besked från en hyresvärld att lgh jag hoppats på att få hade gått till en annan, det är snart bara en mån kvar tills jag måste vara ute från huset. Allt löser sig säger alltid Jessica så då gör det väll det!!??

Nu är det daxs att sätta sig med lite mera läxor, psykologi boken kallar....
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch stackars krake, fan vad jobbigt att foten skulle till o krångla nu mitt i allt också.

Hoppas det snart dyker upp en ny lägenhet då, du måste ju ha ett litet hem till dig och dina knoddar.. Puss till dig fina jossi

2009-01-16 @ 17:20:34
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Evelina Freiman

Haha...Elias är min lilla sköning!

:-*

2009-01-16 @ 22:23:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0